Skäms på er!

Ja just det, skäms på er! Jag ser ju i statistiken att ni är här, men det är majoritet på envägskommunikation på det här stället. No good. Inte har ni hyfs att svara på frågor heller.


Äsch jag drar mina egna slutsatser av det.
Ni är troligen stumma av beundran när ni är här eller möjligtvis så förblindade att ni inte ser att skriva på tangenterna. Inte sant?


Troligtvis inte sant.


Ni vågade förmodligen inte svara ärligt på frågan jag ställde er igår angående min bokhög heller. För vad ni egentligen tänkte var "Ehm. Ofta kofta liksom. Gud så drygt att läsa sånt där shit. Måste vara asdrygt. Orkar inte bry mig. Har ingen åsikt. Lever för nu och orkar inte tänka. Skumma prylar det där...."

ELLER???


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hörde om haveriet hjärtat... stackars, stackars dig! Massor med kramar>!

2010-05-08 @ 17:47:54
Postat av: Matilda

Sv: Ja det var sannerligen inte roligt, blä.. Men nu så är den inskriven och inlämnad - fullständig och slutförd. Puh. KRAM!

2010-05-08 @ 17:51:41
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0