På god väg

Pluggandet gick ju sådär kan jag ostolt men ärligt erkänna. Jag började, kom igång, såg solen utanför och slutade igen. Jag spenderade dagen i Vad med trimmern i händerna i stället. Lite trött i ryggen nu är jag faktiskt - bara skönt!

Som ni såg har jag varit i Snatra på kvällen. Gjort bort mig en sväng i ett ögonblick av bortblåst närvaro (jag försökte skratta bort det men ALLA hade hunnit höra mitt förvånade uttalande jag kläckte ur mig när jag uppenbarligen befann mig någon helt annanstans i skallen). Ja ja, tur att dom känner mig väl min stora tjocka släkt, haha.

Lika mätt är jag varje gång jag åker därifrån också. Nu snackar vi: varje gång utan överdrift. Mormor och farmor göder mig.

EDIT: (Jag tog bort resten av inlägget och gjorde ett eget av det. Mer läsvänligt på det viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0