Matilda ogillar

...framför allt pollen. Näsan rinner och nysattackerna duggar tätt. Å inte är det någon förkylning inte. Björken är här. För att stanna.

...beslutsångest.


Tänk att jag inte skrev ett endaste inlägg igår. Dåligt Karlsson. Men jag hade fullt upp med att skriva Nationellt prov hela förmiddagen och senare köra spinning, skriva fördjupningsarbete och sånt där.

Förresten ska jag nog göra återbesök i min kära gamla kör på Kristi Him. Myyysigt!

Nu måste jag ta mig i kragen och packa ihop träningskläder och annat krafs. Noter kanske. Piano- och sånglektion står på dagens schema. Béla Bartók och jazzvariant av Bach ska klaras av på pianolektionen och Georg Riedel på sången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0