Ehm, uhm, hrm, hm, mm

Ibland blir inte dagarna som det var tänkt från början. UL sabbade min planering genom att strandsätta mig på stationen i Uppsala drygt en timme, men gjorde så att jag fick göra morfar nöjd och glad genom att lasta av 400 kg potatis vid ICA i S-fors.

Mentorssamtalet finns det liksom inte så mycket att säga om. Det gick som det gick. Bra.

För övrigt har jag tjockat i mig härliga våfflor såhär våffeldagen i ära. Mormor är en hejare på våfflor hon!

Dessa våfflor cyklades bort i 55-minuterspasset som jag vikarierade på ikväll.

Lite matte och engelska på det här då så är jag lika trött i morgon som alla andra dagar.

Byyyye.


Observera att bilden inte är min egen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0