Dålig uppdatering

JagÄrEnDåligBloggerskaJagÄrEnDåligBloggerskaJagÄrEnDåligBloggerskaJagÄrEnDåligBloggerska.

Det har varit äckligt få inlägg den här veckan. Kostar att ligga på topp. Så får man kanske inte säga med allvar i rösten i mellanmjölkens Jantelagsland. Därför säger vi det lite annorlunda: "Hehehe, för det kostar ju att ligga på topp..." (mer acceptabelt? Ni fattar poängen.)

Skit samma, jag har ju faktiskt en topp just nu och ända fram till påsk. I alla fall på vissa fronter. Den fronten kallas musikfronten. Må hända att jag ibland klagar över att jag har mycket att göra men jag skulle dö av tristess annars.

Det här går inte. Ni ska veta att det här inlägget tog typ en timme att skriva. Duktigt Karlsson.

SÅrry.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hehe,



Du är allt annat än mellanmjölk du hjärtat och vi är många som älskar dig för det! :-)



Kram



Pappa

2010-03-20 @ 07:02:41
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0