All day long

Jag erkänner.

Jag har mestadels av dagen tittat på spektaklet på TV. Inte vilket spektakel som helst - och jag bara älskar det. Går liksom inte att låta bli! Och nej, jag talar inte om Fotbolls-VM. No way. Jag tror jag har sett sammanlagt 5 minuter (högst) av det.

Däremot har många timmar och tårar ägnats åt Daniel och Victoria idag. Det är kärlek, glada människor, vackra kläder, celebriteter från hela världen, ömhetsbevis hit och dit, en lycklig stad och ett lyckligt land. Hur kan man INTE tycka om det?

Här har det varit bröllopsstämning ska ni veta. God mat, jordgubbar, choklad och champagne.

Det är ändå något speciellt över kungahuset!

Det som nästan var roligast (tårigast) av allt var att Pappa Westlings och självaste Daniels båda tal var så oerhört mycket bättre än Hans Majestät Konungens. Oj oj oj vad kungsingen var stel och läste innantill - jämfört med de båda "lantisarna" från Ockelbo som talade löst och ledigt ur hjärtat och hade full pejl på läget. Här snackar vi om att kunna föra sig. Kläder efter väder, verkligen.

Som en vän ungefärligt uttryckte sig på Facebook: "Det bor en rojalist i oss alla!"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0