Fyndlådan

I externa hårddisken går det att göra många fynd.

Jag saknar, skrattar, minns och tänker tillbaka

Den här hemska silverkreationen åkte fram några födelsedagar..

Hihi, vår lilla tvålis innan hockeykarriären drog igång! ; I bagarstugan
 
För jag vill åka slaaaalom.

Långt hår! Det var ett tag sen det! Bild 2 skrattar jag nästan ihjäl mig åt. Den togs på min 10-årsdag. En liten kommandora som leker allsångsledare.

Cykla i slalombacken ska jag aldrig mer göra..; Min största kärlek och jag behöver få nyförälskelsen åter tror jag.

Logdans, det är grejer det!; Tänk när KF var en så här liten söt sak..


Mina vänner grisarna saknar jag enormt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig samling bilder! Mera, mera;) pöss till dig!

2010-01-21 @ 18:00:19
Postat av: Pappa

Fina bilder hjärtat.



Minns "allsången" med värme i hjärtat...



Kram



Pappa

2010-01-21 @ 23:00:43
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilden på dig o grisen är jättefin!

2010-01-25 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0