På en svinblink

Den här veckan har ju gått i rasande fart! Det är nästan läskigt.

Jag har precis dragit av mig skidkläderna efter en liten snöskottning. Kan ingen snäll människa skänka mig en traktor, gärna med plogblad?

Bara så ni vet har jag fått tillbaka mitt liv idag skulle man kunna säga. Trevligt värre faktiskt! Glad-Fredag med andra ord. Inspirationen, glädjen och viljan är tillbaka som i ett nafs. Kvällen blir lugn med middag, tiramisú och slöande i soffan. Konsert på Kungsholmen i morgon!


Tralalala!


Kommentarer
Postat av: Faster

Har du haft din första spellektion? Skönt att höra en sprudlande Mattis. Tänker på julafton...två tokfior in action.....

2010-01-29 @ 19:26:32
Postat av: Åsa

Ses i el stockholmo i morgon!! Puss

2010-01-29 @ 20:27:51
Postat av: Matilda

Japp det har jag, det var hur roligt som helst! Hihi, ja julafton var vi i vårt esse..! Ses i morrn Åsa!

2010-01-29 @ 20:35:07
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Dennis

Du har ju en granne med traktor. Om du ber Mats snällt så får du säkert låna den. ( eller tror du det går lättare att fråga Gunilla... ? )

Eller be Abbe fråga, eller kanske not !?

2010-01-30 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0