Ofrivilligt och ovälkommet

Helt ofrivilligt och ovälkommet fick jag håltimme från 13.10 - 14.55. Naajs. Not. Sånglektionen uteblev. Trist med tanke på att det utan tvekan är den lektion i veckan jag får ut mest av. Till råga på allt finns det inte ett enda övningsrum ledigt så pianonoterna ligger och kliar i skåpet.

Konstigt nog är det ganska roligt att vara tillbaka. Inte för skolarbetets skull kanske, men för klassens. Jag har en himla härlig klass jag! Dock börjar tröttheten ta över nu. Herregud, jag vet inte när jag var såhär aktiv i hjärnan så många timmar i sträck senast. (Och då ska ni veta att jag bara haft 3 lektioner hittills...)

Det blev verkligen en rivstart och att kastas in i allt på en gång. Engelskläxa, råddande med att fixa ledighetsansökning, flytta prov och diverse annat. En glad nyhet är att jag idag fick reda på att jag fått betyg satt i Körsång A. Det var mycket trevligt. Jag sjunger Körsång B och har "tentat av" A-kursen genom att vara med i B och visa framfötterna. Skojsigt!





Kommentarer
Postat av: ÅSa

Härligt gumman! Stolt över dig! Kramiz

2010-01-12 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0