Löften är till för att hållas.

Analbesvär. Analklåda. Analsprickor. Hemorrojder. Vad är det här egentligen.. TV på bästa barnprogramstid en onsdag. I nästa andetag kan man förlova sig genom att handla på Willys. Och så en Wasa Solruta på det.



Jag håller vad jag lovar ibland i alla fall! Håltimmes-dagen är avklarad och trots att GeMulektionen var ganska onödig var den värd att gå på. Ytterst konstigt hur den kunde vara båda på samma gång men ni förstår, vi lärde oss ingenting nytt men fick tillbaka våra prov (89/91 och min miss var att jag skrivit trestrukna G ist för trestrukna F. Ett slarv som jag kan leva med faktiskt).

 
För övrigt gick terminsprovet för killarna bra och jag skötte mig också. Dagens nervösa punkt gick med andra ord mycket bra! Typiskt mig att nervösa mig sådär. Jag gör alltid så.


Just nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet att inte ha något att behöva få klart till i morgon. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är bäst hjärtat!



Kramar



Pappa

2010-01-20 @ 20:09:27
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0