Det som jag väntat på

Aldrig någonsin har jag föraktat ett lov och tänker aldrig göra det heller. Jag börjar bara känna att jag behöver aktivera mig på ett annat sätt än vad jag gjort hittills. En eftermiddag och kväll fylld av konsertövning satt ganska fint idag. Folksamling och sång i ett, haha. Toppen.

15.00 började vi i Karlholm innan vi fortsatte emot Västland och kyrkan på kvällen för att träffa kören och instrumentalisterna. En liten andningpaus och ett hål på en timme innan övningen drog igång igen vid 19-tiden.

(Övningen var inför trettondagskonserten som är i Västland på onsdag kl 18!)

Det är ett grymt snöväder här kan jag säga, så efter jag pilat upp för backen hemma runt tio var det bara att dra på skidbrallorna och ta snöskoffan i handen. Jag fryser fortfarande, men fint blev det och bilen tog sig upp!

Ett otroligt tråkigt "vad jag har gjort idag-inlägg" men det får ni stå ut med. Jag har haft roligt i alla fall!

Hur som helst tror jag verkligen onsdagen kommer bli bra och en hel del saker blir annorlunda jämfört med föregående årgångar av den här årliga konserten. Hoppas bara att jag låter bli att slå ihjäl mig. Vore dumt eftersom det är första sången det handlar om menar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0