Back in town

Haha, back from town kanske. Hur som helst: hemma i byn igen! Gårdagen var oändligt lång och jag dog när jag väl kom hem till Åsa. Ännu mer död var jag i morse när jag skulle upp. På tisdagmorgnarna på spanskan har jag alltid en enorm hemlängtan. Då är allt liksom bara eländigt. Det brukar ordna upp sig sen på håltimmen med en kopp kaffe.

Jag är hemma ovanligt tidigt idag och det känns ju rentav fantastiskt. Jag älskar vår svensklärare för att hon valde att vara sjuk just idag, särskilt som jag blev tillfrågad om att kompa spets-sång-killarna i morrn på deras terminstenta. Fanns liksom inte på världskartan att säga nej. Så, jag gissar att jag kommer ägna en stund vid pianot ikväll.

För övrigt är jag vid ganska gott mod! Hade möte med studierektorn igår och så drar terminen igång på Aktivéra den här veckan så det finns hopp om livet ;)

Min I-pod är död. Den dog igår morse på väg till bussen. "Ja ja, den får väl ladda ur så är den nog fit for fight igen". Jo tjena. Jag tror jag har lyssnat på min sista låt på min käraste följeslagare. Helsike. 


Muahaha, det kommer inte riktigt se ut såhär ikväll.
Till er som tänkte vara spydiga: Bilden togs inte förra veckan. Den hittades i mappen "Julen 2003".


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du var söt då också hjärtat! :-)



Kram



Pappa

2010-01-19 @ 21:47:19
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0