Att inte tänka sig för.

Som ni kanske vet är min bror galet fiskeintresserad och det visar sig ibland (som när han kallade Axel för Laxen utan att tänka sig för t.ex.).

Ibland glömmer jag bort detta faktum.

Jag & Abbe jämför våra händer. Vem som har störst. (Konstigt nog har jag med mina små händer fortfarande snäppet större. Hoppas för hans skull att han växer ikapp mig snart..)

Jag: Men spänn då! Din hand känns som en död fisk!
Abbe: EN DÖD FISK ÄR FAKTISKT INTE SLAPP! En abborre är redan efter fem minuters död stel som en pinne och man kan slå den i en sten och den rör inte en fena.....och så fortsatte utläggningen om fiskar och deras död.


Jag lär mig aldrig.



Edit: Jag längtar till Robertsfors nåt så in i bänken! Tittade igenom bloggarkivet och här fanns en del anledningar till att längta dit.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha... Ni är för härliga. :-)



Krama lillebror och dig själv från mig.



Ses imorgon! :-)

2010-01-27 @ 21:21:20
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0