A good night

Dötrevlig dag måste jag säga att jag har haft! Den blev som planerat och avslutades mycket trevligt på Vapiano inne i city. Bönder i stan, yes.  Nej då jag gillar stan - om jag får åka hem sen igen, haha.

Konserten gick bra men nu känns det sorgligt att det är slut på det hela. Carmen är slut för den här gången så nu är det dags att hitta på något annat. Jag ska göra en liten comeback ute i Kyrkbyn den närmaste tiden tror jag bestämt!

När vi kom in till Stockholm hände något som var totalt oväntat. Mamma och jag stannade vid ett rödlyse mitt inne i centrala Stockholm och VEM kliver ut i gatan på övergångsstället mitt framför bilen om inte MORMOR! Jag menar, hur höga är oddsen. Rätt lustigt.

Jag har haft ofattbart bra koll på den lilla tillstymmelse av lokalsinne i mig idag. Fantastiskt. Nästan så att jag är stolt över mig själv.

Just nu känns min mage ungefär som en fotboll. Gott och mysigt som sjutton var det och jag undrar just hur många vitlöksklyftor som egentligen proppats i mig ikväll. Jag vill nog inte veta och garanterat inte ni heller. Varmrätten var något fantastiskt. Pasta med jätteräkor, tomatsås, vitt vin, vitlök, chili och basilika. Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0