Urladdning

Vilken genomkörare! Det var sjukt roligt i cykelsalen ikväll faktiskt! Bra musik (inte bara bra, askalas-bra), galna deltagare som var på hugget och fullsatt sal. Woho! Mer sånt.

Slave to the music-kvällen till ära var jag ju tvungen att ha min slav-tröja på mig. Dock stämde ju inte texten överens helt med upplägget (Slavdrivare står det på den). Det var inte jag som var boss ikväll. Det var musiken.

Underbart att avsluta veckan på det här viset. Nu ska jag somna i soffan med en kopp te framför "Byfånen" och försöka förtränga att Någon gjorde sig rolig med innebörden att det räcker att jag tittar mig i spegeln för att se Byfånen. Hm.



Haha, syns det vem som fortfarande inte tål att visa tandställningen på bild eller? *Knip ihop, knip ihop*

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Passet idag var riktigt riktigt kul! Kan inte ha det roligare än så på en cykel!

2010-02-08 @ 14:04:33
Postat av: Mathilda

toppen kul igår :D

2010-02-08 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0