Upprepning

Det är torsdag i morgon igen. Herregud. Kort dag (hur kort en dag nu kan bli med 4 teoretiska lektioner). Men men, jag får gå hem redan 14.15! Värre är att tåget är inställt och att jag verkligen inte kan komma för sent till SH-lektionen på morgonen, så det får bli ett tåg tidigare istället. Kul skoj. Klockan står på 05.20. Trevligt värre.

På fredag stundar Bolands Multishow! Vi har med två stycken ensemblenummer and that's it. Vår stora grej i vår är som sagt Spetsshowen där vi lägger den mesta av kraften.

Nu ska Majsan - den lilla korta med det stora leendet, det bruna håret och den stora rumpan - gå och lägga sig i ett tomt hus sånär som på en katt och några fula fiskar.

God natt.



Kära gamla sneda tänder utan tandställning. Idag är det Hata Tandställning-föreningens stora dag.


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej hjärti <3



Jo, tackar :) det gick nog ganska bra. Jag gjorde andra delen idag och det kändes också rätt så bra iallafall :) Nej, sådana kommentarer bryr jag mig inte om. Jag tycker nog om mig själv lite för mycket för att ta åt mig ;) Dessutom så vet jag vem det är :p Jag tycker verkligen, verkligen, verkligen att vi borde träffas ! :D Det är du som är den av oss som är fullbokad, men är jag sent ute om jag frågar vad du gör på fredag eller lördag denna helg ? (a)



Pusse <3 (med liten betoning på e:et ;))

2010-02-11 @ 17:04:03
URL: http://fliiiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0