Typiskt mig

Efter jag var i Astas hus förra veckan hade jag fortfarande inte tagit reda på grejerna, utan var hade jag gjort av dom då? Jo, dom stod kvar i sin kasse där jag ställt dom när jag kom hem. Inte bra. Jag fick arslet ur vagnen och tog tag i det hela, kånkade bort TV:n som stod på kistan där en del saker skulle i och satte igång.

Grejen var att i kistan var det oreda. Och då var det bara att rensa och städa. Det ena ger det andra. Gissa varför jag dragit ut på det... Tursamt att det var lite roligt i alla fall. Det fanns mycket roligt däri.






I morse var jag lite sådär Leila-aktig som jag får för mig att vara lite nu och då. Scones till frukost liksom. Inte dumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0