Jag har blivit frälst

Jazz is the shit. I alla fall när det gäller att sjunga det. Grymt roligt! Det är nästan komiskt hur omvänd jag har blivit sen jag började på Boland. Eller, omvänd är fel ord. Breddad är mer rätt för jag har ju inte slutat med det jag höll på med när jag kom dit, men däremot har jag fått upp ögonen för sånt som jag inte trodde var "min grej". Jazz och Händel och sånt. Däremot är jag nog fortfarande på samma spår vad det gäller piano. Där har de inte lyckats omvända mig så radikalt som de ville.

En variant av denna är på repertoaren med en låg och skön sättning som passar mig utmärkt.



En helt underbar låt som utmanar lite mer än den övre, även fast det inte riktigt framgår av de här versionerna.








Hm, mitt tåg i morgon bitti är inställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0