Här skulle det ha varit en rubrik om jag haft inspiration nog att hitta på en. Det hade jag inte.

Mitt samvete är stillat då jag har fått en hel del skrivet på Naturkunskapen och övat Songs of Travel idag. Puh.

I morrn är det spinningdags igen! Berg står på schemat, vilket innebär BARA bra musik. Berg är likamed massor av House och Dance med bas så speglarna skallrar. Det är vi rätt duktiga på att få till i cykelsalen. Det kommer bli en härlig timme av benstyrka och bra musik som gifter sig i morgon. Mums.

Innan dess ska jag se när Sverige tar OS-guld i skidskytte, sova några timmar fler än jag gjorde natten till idag, fixa cykelpasset och. Stopp. Ni ska veta att det har tagit en halvtimme att skriva det här himla inlägget. Så nu vet vi att det inte blev OS-guld. Skit. Nu tänker jag inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0