Att se framåt

TVÅ lektioner kvar av en lång tisdag. Sång om en halvtimme och sedan en lång svensklektion som troligtvis blir rolig eftersom vi håller på med film och dramaturgi och annat skoj!

Mindre rolig var kören idag. Morr.


Morgondagen ser ut att kunna bli bra, den har alla förutsättningar! Engelskan ska vi göra hemma eftersom det är bokläsning som gäller. Vi flörtade till oss att få läsa hemma istället för i klassrummet - skönt! Det innebär att jag kan ta 14.05-tåget i morgon.

För övrigt har vi EN läxa den här veckan (plus pianoläxa men den räknas knappt), och jag ska sjunga med Monika i Borgenkyrkan ikväll.

Livet leker.

Jag orkar inte ens vara så negativ att jag tjatar om att jag börjar få ont i halsen. Skyller på något annat och sjunger ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0