Var inte rädd för mörkret.

Jag blir så trött på mig själv. På tåget, när jag får mina kända tänkarstunder, brukar jag faktiskt skriva ner en del och har gjort det några dagar nu. Dessutom är det sådant som jag skulle kunna få ihop till ett par bra blogginlägg men jag orkar bara inte just nu. "Håll till godo" är ett uttryck som är lite för välanvänt på det här stället, men å andra sidan ett väldigt bra sådant just den här veckan.

Som sagt har vi haft vår premiär idag - om man ska kalla det för det (genrep med publik funkar också). Rektorerna, nämnden, lite lärare och några danselever kom och beskådade föreställningen. Förhoppningsvis gjorde vi intryck. Det hela kändes i stort sett lyckat måste jag få säga! Mycket hoppfullt inför helgen. Premiären firades på Storken i gott sällskap.

Hm. Nu har vi inte haft några lektioner alls på två dagar. Därför känns det lite skumt att ha HELT vanlig skoldag i morgon. Med bara tråk-teoretiska ämnen som våra torsdagar är kända för att vara fyllda av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0