Påhoppade

Som jag skrev tidigare så blev Jenny och jag praktiskt taget påhoppade på stan idag när vi och Victor var ute och vandrade. En journalist (eller reporterkanske? Jag lär mig aldrig skillnaden) och en fotograf haffade oss vilket gjorde åtminstone mig lite smått ställd då det var VI som skulle haffa folk för att göra PR för spetsshowen. Hur som helst så lär det komma nån liten ruta med en fråga, ett svar och i värsta fall en bild. Jag har redan dött.

Flygen är inställda och askan hänger som ett täcke vilket alla redan vet. Inget Gran Canaria för somliga, men såväl Dalarna. Inte illa det heller.

I morgon blir det skidåkning lite djupare in i Dalarna. Vem hade trott det liksom.

/Hon som hamnade i ett hotellrum i Falun.




Jag sökte på "Falun" på Google och fick upp det här:


Är det något jag bör veta??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0