Onödigt vetande

Vill ni höra nåt kul?

Det vill ni säkert. Tyvärr har mina tankar varit överallt annars än här hela veckan måste jag erkänna. Jag har helt enkelt fullt upp fast jag inte ens har mycket att göra. Det går också att lyckas med. I morgon är det äntligen fredag vilket kommer innebära kortfilmfestival på skolan och en tur på stan på eftermiddagen.

Om ni vill veta något riktigt onödigt så kan jag stolt berätta att att jag nog byter färg på naglarna lika ofta som ni byter underkläder. Typ. Jag kom på det nu när jag åter igen satt och målade om dem. Jag försvarar mig med att det är som ett slags substitut för att jag aldrig kan ha långa naglar tack vare pianospelandet. Då får man liksom ha roligt på annat vis. Som om man har roligare bara för att man har långa naglar förresten? NEJ skulle inte tro det. Och här spårade inlägget ur.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa Gardells "Om Jesus" istället och sova gott inför morgondagens spetsmöte som fördärvar min sovmorgon.





Jag känner inte för att bomba Gud, utan jag känner snarare för att bomba er med Jan Stenmarks serier. Ett tag var jag helt insnöad på honom, sedan glömde jag visst av honom. Nu verkar han vara här för att stanna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0