Naturlig skönhet

Ingen osminkad sanning, utan naturliga bilder i stället. Inga överexponerade färger och kontraster här inte.

Dagens inköp är så sockersöta att jag inte har hjärta att göra något åt dem. Det behövs inte.

Att gå in på Handelskompaniet utan att handla är nästan i stil med en dödssynd, liksom att gå in på Bruka o dyl utan att köpa en pinal. Om det så handlar om en tekula eller ett servettpaket för 20 kronor, eller en elvisp för tusenlappen är väl skitsamma, men plånboken har i alla fall en ful vana att öppna sig.

Jag håller inte alltid på såhär vill jag poängtera. I am not a Blondinbella. Ett par månader tillbaka har jag bara varit väldigt omotiverad till att handla så nu har helvetet brakat lös kan man säga, haha. *Poff* sa det så fort vi kom hit. Konstigt värre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0