Insnöade

Mm det är vi. På italienskt. I matväg.

Det är ju så galet gott med italiensk mat! Pappa bjöd släkten på en italiensk buffé fylld med smårätter - antipasto.




Huset fullt! Kusiner och fastrar och farbröder och farföräldrar och allt vad det är!

Alldeles extra mysigt var det att få finbesök som dessutom var ganska oväntat! Gösta och Ewa kom ner från Robertsfors för att hämta grejer här i Uppland. Det kom som en glad överraskning igår att Gösta skulle komma ner så det hade jag inte vetat om mer än ett dygn. En halvtimme innan de dök upp i Tierp fick jag dessutom höra att Ewa var med! :-) Mysigt att få en kväll med dem!

Plötsligt uppenbarade det sig att det är lite för mycket att göra under våren och lite för långt till sommarlovet, vilket gjorde längtan upp till Norrland ännu större. Jag kommer ta första bästa chans!

Sova kanske?


Kommentarer
Postat av: Evve

Åh, va mysigt ni har det då! :D Skulle gärna hängt med om det inte vore för dessa fantastiska ting som uppsatser, som man undvikit av någon underlig anledning... -.-'



Sv: Upptäckte låten i typ tors - fredags och håller på att lyssna sönder den xD Tack för tipset! :)

2010-04-11 @ 10:26:09
URL: http://earlysunsets.blogg.se/
Postat av: ebbis

varför tillhör inte jag din släkt!? ;o hörru knasfia, vi får ta en sång, te & italiensk mat-dag! :D<3

2010-04-12 @ 19:35:45
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0