Halvflummigt

Mina två inlägg jag lyckats skrapa ihop med hjälp av mobilen idag är ju inte mycket att hurra över. Eventuellt förstod ni inte så mycket, men men.

Angående dinosaurie-spyan så såg det mer ut så i verkligheten. Jag fångade det inte riktigt med mobilkameran, hehe...

Och angående Victors och min nya religion vi idag skapat med Annas hjälp, så heter den Julendomen och är eventuellt något ni kommer få höra mer om. Tio Victors Bud till exempel. De är dock inte tillräckligt genomarbetade för att publicera här än. Denna "religion" är bara ett resultat av en pratstund i biblioteket som ballade ur.

Eftersom jag har varit hemifrån drygt 15 timmar även denna dag, och nästan nyss kom hem, så börjar det verkligen bli dags att krypa till kojs nu. Eftermiddagen/kvällen har nämligen tillbringats på Katedralskolan där film har spelats in!

Omladdning pågår.

Showtime i morgon igen. 15.00 i danssalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0