Ett barn på julafton

Under kvällen har en hel del tid suttits av vid symaskinen faktiskt. Det händer så sällan nu för tiden så därför var det riktigt roligt och när jag väl kommit igång gick det liksom inte att sluta - därav det alldeles för sena inlägget. Jag bör egentligen ha sovit någon timme vid det här laget men vad sjutton då. En klänning blev en blus och två par trasiga jeans blev användbara igen. Det var det ju värt!

I morgon ska det visst bli inspelning till långfilm igen, och vi får väl se vad det blir av det.

Nu måste jag nog allt ta och sova och strunta fullständigt i att, den ej borttagna, mascaran kommer ha kletat ut sig i halva ansiktet om några timmar när jag ska upp igen.

Natti nattiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0