De senaste 30 timmarna - 2

Första dagen på plats. Chockerande nog var jag den enda som var riktigt utvilad i morse tack vare att jag gick och lade mig klockan halv elva igår! Japp, jag skrev rätt. Unbelievable.

Det blev en dag i Lindvallen på slalomskidorna. Ett par-tre timmar kunde jag pressa ordentligt och sen lade knäna av. Då fick det bli lugnt och trivsamt, och ett par timmar solning.


Alltså, Snögubbeborg. Jag säger bara det. Never too old lixom.


Ord skulle vara överflödiga.

Bonden, min vän. Pappa den elakingen ville ta hans morötter. Tack och lov lyckades han inte. Pappa om någon borde väl fatta innebörden av att som bonde få en lyckad skörd? Suck...

Tuppen är bäst!



Jag är i den så kallade övergångsåldern, haha.

Jag kan välja preciiiiis när jag vill vara vuxen och när jag vill vara sådär mysigt (tillåtet) barnslig. Idag och på påskafton var det ju himla bra.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha,ha! Du vet vad du missar i sommar nu min lilla jänta;) till nästa hoppas jag du vuxit på dig!! Kram

2010-04-05 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0