Tårta på tårta

För tredje helgen i rad har vi "fyllerister" i släkten. Mycket tårta blir det.

Den här gången var det mormors tur, stort grattis till henne som fyller pensionär idag! :)

Dagen har varit luugn och skön, Emil har varit här! <3 Håret har även fått sig en liten mörkare och höstigare nyans dagen till ära.

Nu är jag nyss hemkommen från Snatra där släkten varit samlad. Mycket trevligt!

Klockren konversation under kvällen:
 Vi har en diskussion om körsång och stämsång och jag pratar om att sjunga i sopran kontra alt beroende på kör/låt.
Roger föreslår:
- Men, du får väl fråga om det här verkligen kan stämma.
Jag svarar:
- Roger nu är jag ääntligen med på noterna!

Estethumor.

Jag har öven väldigt roligt åt den där viktiga personen i bibeln. Gsus eller vad han kallas.

Det är också synnerligen roligt att någon skrivit H# på en hissdörr på skolan.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hög nivå ni hade Roger och du;) puss!

2009-09-21 @ 21:14:08
Postat av: Matilda

Verkligen... :D Puss!

2009-09-22 @ 21:02:42
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0