Sportigt värre.

Usch jag är förmodligen den enda estet i hela Uppsala som inte varit på Kulturnatten ikväll. Vadå off.. Jag skänker en tanke åt mina kära klasskamrater som teatrat idag och hoppas det gick bra för dem.

Det blev en sportig lördag, dock har inte jag sportat utan bara åskådat och fotograferat - ganska skojigt det också.

Tempot blev en trevlig tillställning med 15 startande på plats plus lite annat "löst folk" som funktionerade. Typiskt att det i år, när jag inte cyklade, var huur lugnt som helst och knappt blåste en vindpust. Gud hör bön

Mer sportigt blev det. Återigen med kameran i högsta hugg men med lite biverkningar. Förfrusna fingrar och tår. Syftningsfel: Jag tog faktiskt inte kort med tårna, tro det eller ej. Dom blev förfrusna ändå.

Tihi, nu ska jag reta min mor över att hon bara har en natt kvar innan hon är inne på sitt fyrtionde år. Undrar vad hon tycker om det. Konstigt det där med ålder, för själv har jag inte det minsta problem med att påstå att jag är inne på mitt sjuttonde år. Det gör jag faktiskt mer än gärna.

Dagens coolaste



EDIT: Jag glömde ju faktiskt att tala om vad som gjorde fingrar och tår förfrusna om ni inte förstod det. PEK-hallen var orsaken. 3-kamp.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill ha mer bilder! Var e korven? ;)

2009-09-12 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0