Jisses...

Tja, som på alla andra TV-apparater i detta avlånga land är 4:an på här ikväll. Idol. Såhär i början av säsongen är det programmet verkligen i en klass för sig. Ja, jag försöker låta en aning diplomatisk för att inte klanka ner på programmet. Om det var det jag var ute efter så skulle jag inte kunna sluta finns det risk för.

Usch nu ska jag vara snäll.

Som ni förstod av det förra inlägget, som var ganska flummigt, är jag sjukt trött idag. Sent igår och tidigt i morse. Dock blev natten aningens längre då jag stannade hos Åsa i stan. Mysigt var det!

Tänk att alla såna där jobbiga "första-gånger" inte är avklarade förrän idag. Otroligt. Vi är inne i fjärde skolveckan och idag har jag haft min första lektion i Körsång. Trassel, trassel och åter trassel, men nu tror jag det börjar ordna upp sig med scheman och allt...

Tihi, jag får långnatt i natt! Det kan hända att det är nödvändigt faktiskt.


Nu börjar det bli dags för Karlsson att göra nytta. En pianoläxa till i morgon står och väntar nere på notstället. Det ska tragglas fingerövningar hittan och dittan!


Kommentarer
Postat av: Åsa

mys pys! puss

2009-09-09 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0