Inte som vanligt

Eventuella felskrivningar skyller jag på mittr tjockispekfinger som är totalt inlindat med tryckförband och gasbinda och allt vad det heter..

Det blev ingen vanlig onsdag.

Sovmorgon - Vårdcentralen - SkolanEnTimmeFörSent - IngenPianolektionPgaVårdcentralOchTjockisfinger, och därefter som vanligt.

Smart Matilda att börja byta "plåster" i bilen på vägen till stationen. Smart. Det började störtblöda och med nerblodad hand fick nästa destination bli sjukhuset/vårdcentralen. Nu är mitt finger ÄNNU mer inlindat, men som tur är kan jag nog ta bort själva tryckförbandet redan i morrn kväll.

Nu måste jag fortsätta med mitt packande. Jag nämnde väl att jag åker till Robertsfors i morrn? ;)


Kommentarer
Postat av: Faster

Vad har du gjort?

2009-09-23 @ 20:46:42
Postat av: Matilda

Jag var och tog bort min prick pa fingret igar

2009-09-23 @ 20:55:24
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0