Bak all night long

En blandning av choklad-, kanel-, flaggpunch-, och kokosdoft har infunnit sig i köket.

Puh, för första gången sedan 05.45 sitter jag ned och slappnar av. En intensiv dag har det varit men rolig och nyttig. Hur man nu benämner nyttig. I det här fallet menar jag nyttig som i "fått mycket gjort" och INTE på något annat sätt.

Inte ens i morse visste jag egentligen vilken tid jag skulle behöva vara i skolan. Det löste sig visserligen på plats, men med facit i hand hade jag kunnat sova minst en timme längre i morse. Jag ska inte klaga.. I fortsättningen kommer jag ha en liten sovmorgon på fredagar och det är ju inte fyskam.

Skoldagen på fredagar är inte så tokig heller, innehållandes GeMu, sv, eng & ma. Ett litet inslag av musik och inga konstigheter.

Tågresan var en lustig upplevelse idag för jag tror väl aldrig att jag stött på så många "kända" människor på så kort tid. Från U station tills jag åkte hem från Konsum i Tierp hann jag med många ansikten som var mycket roliga att se! Tack för trevligt sällskap hörni!

Hela kvällen har jag tillbringat i köket bland byttor och skålar och vispar och ingredienser. Skoj har det varit. I morrn ska sista finishen till på de små "juvelerna". Spännande ;)

Ögonlocken är visst väldigt bångstyriga ikväll. Kanske bäst att göra något åt det.


Kommentarer
Postat av: Emil...

;)<3 Då kommer jag och käkar upp allt imorn! ;)<3<3

2009-09-04 @ 23:31:42
URL: http://emilnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0