Aj aj aj aj aj



Det KLIAR under bandaget. Dessutom sitter det ***** bandaget i vägen när jag ska spela piano.

En traumatisk upplevelse var det att skiljas från min prick. Min lilla parasit och jag. Doktorn plockade fram rakbladet och sprutan och så var det kört.

Nästa aktivitet var dock lite trevligare: frissan! Kort blev det! (I dubbel bemärkelse).



USCH nu måste jag skriva lite om FN-konflikter och se över var jag har mina ladugårdskläder. Annars blir det mycket att göra i morgon.. På torsdag åker jag äntligen upp till Robertsfors! Det blir kärt återseende :)

Titta gärna in Här, det är vad jag bland annat kommer ha för mig i helgen.





Kommentarer
Postat av: mathilda

va snygg du blev i håret

2009-09-23 @ 13:00:58
Postat av: Matilda

Tack! :)

2009-09-23 @ 19:28:15
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0