Spela spela spela

Det blev ingen Carmen idag.. Efter som jag var en klant var jag tvungen att stanna hemma och öva järnet inför Vaksala torg-uppträdandet som är i morrn.


Nu ska jag uppdatera min kära ögonsten I-poden med lite nytt. Det är alldeles för länge sen.


Jag satt och kikade på bilderna från Österbybruks julmässa som vi var på i helgen. På en av bilderna som också finns här på bloggen, är mamma verkligen i shoppartagen. Jag konstaterar att, ja, nu ligger hon där på soffan så lurvig och fin. Lilly 6125.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, den gamla Tackan kommer att få tjänstgöra ett tag till! På soffan i hallen passade hon perfekt! =))

2009-10-13 @ 00:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0