Nu får det vara nog

Club-tema på Idol. Hur tänker dom?
 
Jag ångrar mitt val av TV-program ikväll. Club-musik som sjungs av oerfarna artister. Live. Korkat. Det är vad jag tycker. Och bara för att dom är oerfarna artister tycker jag inte dom sjunger dåligt, men ikväll lät det inte bra. Inte fredagsunderhållning i min smak.

Vad gjorde "doa-kören" för nytta där i bakgrunden egentligen?

Jag känner verkligen för att klaga på Idol ikväll, ursäkta min negativa ton. Tur att jag hade gjort Tiramisú då.


TIHI! Fick just en mycket glad nyhet! Robertsfors har utökats med en ny liten invånare! Grattis grattis till det underbara lilla nytillskottet :)


Nu ska jag boka tågbiljetter till Göteborg. Tänkte åka dit och göra världen en god gärning den 24:e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0