Klink

Det har blivit en hel del klinkande idag. Första framträdandet i Bolandskolans regi har genomförts. På Vaksalatorg.

Uppsalas gymnasiemässa har gått av stapeln och vi var på plats för att marknadsföra oss såklart! Jag spelade åt David och Fredrik som sjöng varsin sång ur Songs of Travel.

Med tanke på omständigheterna (snålblåst och 2 grader, 3 trasiga tangenter på keyboarden som orsakats av transporten) så kan jag nog vara nöjd, men hade jag suttit inne i ett konserthus hade det inte varit något att vara stolt över kanske.

Klinkandet fortsatte hemma oxå, pianoläxan skulle tragglas. Har precis gett mig för att gå och sova.. Är inte helt hundra så jag hoppas att natten kanske gör mig till en ny människa.

Blä. God natt!

Hörni, det är vinter. Det har snöat om vartannat hela dagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0