Ingefära

Hm, jag kanske bör tänka över en del saker.

Abbe och jag fikar:
Jag: Bara så du vet så finns det en smak i den här kakan som du kanske inte tycker är så god. Bara så du vet alltså.
Abbe: (Har precis tagit första tuggan) VADDÅ! Är det INGEFÄRA i???
Jag: Nej, jag syftade på punschen..

Antingen har min bror en fruktansvärd fobi för ingefära och det är det första äckliga han kommer att tänka på. Eller, så är det jag som ofta experimenterar med ingefära...

HM.

Det hör till saken att det var en saffranskaka med kokos och punsch. Mycket trevlig sak. Och Abbe åt den faktiskt när han fick höra att det inte var ingefära i..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha... Abbe berättade precis samma story.



Kram



Pappa

2009-10-29 @ 20:03:03
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0