GALET!

Det här är så grymt häftigt. Jag har cyklat 5 tuffa pass, det ena tyngre än det andra. Efter de 3 första passade jag på att sova. Ni ska veta att det är en sjuk känsla att kliva UPP klockan 00.00! (efter att ha sovit ..) Och dessutom, en timme senare, sitta på podiet och leda pass. 

Silvas och mitt pass gick kanoners och man tror knappt att det är sant när ca 35 pers sitter och sjunger med och hojtar och svettas i en spinningsal mellan 01.00 och 02.00 en natt mellan en lördag och en söndag.

Trots att klockan nu är tre är det ös i cykelsalen, själv sitter jag i "loungen" och har det lugnt och skönt. Bubbelbad, bastu och en korv med bröd var väl behövligt.

Jag har cyklat som slav, genom Afrika, intervaller, som discopingla och deltagare på hårdrockskonsert. Få se vad som väntar resten av dygnet.

Sova kanske?

För övrigt var jag grym i min trasiga t-shirt, sprejade hår och stora silverarmband. Ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0