Blandat

Jag tog mig iväg till skolan idag, fick kanske inte jättemycket gjort med huvudet som fortfarande ville ha lite för mycket uppmärksamhet. Jag var ju där i alla fall. Vi fick sluta tio minuter tidigare vilket medförde att jag kunde ta tåget en hel tiiiiimme tidigare än vanliga fredagar! Najs.

Under eftermiddagen har jag sakta men säkert börjat återfå mitt normala huvud, det känns skönt. Osså har jag haft sällskap, inte fyskam! :)

Trots förra veckans bottennapp i Idol var jag tvuuungen att titta ikväll. Jackson-tema. Klar förbättring och rätt människa åkte ut för en gångs skull!


Nu funderar jag på att gå och lägga mig.. Finns mycket att göra även denna helg men har bara en "aktivitet" inbokad och den är på söndag kväll. Dock inte spinning denna vecka. Resterande tid kan jag disponera hur jag vill förutsatt att jag lägger några timmar åt gudstjänstövning, pianoövning, sångövning och lite lite skolarbete.

I morrn är det spinningtajm ändå. Ingen helg utan ett spinningpass va! S & jag ska provköra passet inför Rosa Bandet-spinningen som är nästa helg. Det blir häftigt!

Innan jag ska svettas kan det hända att jag fryser en stund också. Som bekant är ju min bror en sån där som har för vana att halka runt i kylan med galler för ansiktet, en träbit i handen och massa häftiga skydd överallt, och "vakta" korgen.

(Kanske endast roligt för er som känner Joel)
Jojje, killen med kollen.
SMS-konversation med Joel ikväll:

Kollar på Idol
Jag: Är hon söt? ;)
Joel: ? Vem
Jag: Kollar du inte på Idol? :)
Joel: Jo, men hur ska jag veta att du mena idol. Och förästän vem är de?? :P
Jag: Tove såklart! ;)
Joel: Ja de fattade jag men vem är DU?
Jag: Men Joel! Det är Matilda!

Jag vet inte riktigt vem som var dummast... Haha! Förresten så tyckte jag att jag faktiskt borde finnas i hans telefonbok. Hm.


Kommentarer
Postat av: Emil...

Haha! Det tycker jag oxå! :P <3



2009-10-17 @ 20:24:40
URL: http://emilnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0