Trött och glad!

Shit vilken dag! Men rolig har den allt varit!

Den började väl sådär - med försovning och allt. Inte heller såg det så ljust ut när jag fick reda på att vår trummis och dessutom även gitarristen var ordentligt sjuka och blev tvungna att stanna hemma från konserten. Hm.

Efter genrep och övning på ensemblelektionen gick jag på en kort mattelektion då jag fick veta att vi inte ens haft någon historia på morgonen. Med andra ord missade jag inget - tänk vilken tur man kan ha ibland :) 

Väl i Alfvénssalen gick det bra. Jag är grymt nöjd med kvällen! Allt löste sig, förutom att vi fick leva med att köra utan gitarrist.

Sugen på att öva pianoläxa nu då? Nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0