Skynda!

Bäst jag skyndar mig att försvara mig innan mamma - eller någon annan för den delen - lägger en kommentar om att jag är konstig ;) För jag vet att jag är det.

Det finns liksom inget mer spännande än
- När det kommer nya konstiga teorier på saker som hela jordens befolkning bara gått och trott på utan att reflektera över. I årtusenden.
- Eller konstiga symboler som har en lång historia och kan tolkas (även vanliga symboler inte att förglömma!). Symboler som vi använder dagligen utan att ens veta dess ursprungliga betydelse.
- Skumma konspirationsteorier som man gärna tror på. Bara för att.

Symbolik, teorier, konspirationsteorier och gärna i ett historiskt syfte - det klingar gott i mina öron och kan i rätt form uppehålla mitt intresse många timmar i sträck.

MEN det behöver inte vara i ett historiskt syfte:

By the way tror jag förresten inte på månlandningen heller!


Och det sista jag skulle vilja höra är att någon skulle påstå att jag är lättpåverkad. Den som gör det känner inte Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Freddie

haha är du seriös med månlandningen ?

2009-11-20 @ 22:53:13
Postat av: Matilda

Hehe, både och... ;) Jag tvivlar faktiskt, men jag vet inte riktigt vad jag ska tro..

2009-11-20 @ 22:58:13
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ler Det gyllene snittet går iaf inte att misstro... ;-)



Kram



Pappa

2009-11-21 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0