Kunskap, glädje, osså lite tango!

Öppet Hus på Boland har det varit ikväll! 10 långa timmar har jag befunnit mig på skolan, tack gode gud för sovmorgonen säger jag bara.. Nu har jag landat i soffan hos Åsa med en kopp te! :)

Nya TV-serien Glee ser ut att kunna bli rätt rolig.. Lättsmält humor sega torsdagskvällar är ju inte fel!

Det var ju ett ganska roligt jippo på skolan ändå måste jag säga, och mycket folk! Rätt skönt att redan ha kört ett par av konsertlåtarna inför folk. Shit pomfritt, 4 dagar kvar till konsert.. Vår spetsshow var välbesökt och vi hade två stycken "föreställningar", där alla våra karaktärsämnen fick plats. Gud så bra vi är! :) haha!

Nu ska vi mysa!


Åsa här, jag uppmanar nu all släkt och vänner att komma på måndag då lilla hjärtat här bredvid mig är orolig att ingen kommer!! Alfvénsalen, 18.30!! BE THERE!! Fortsatt trevlig torsdag kväll önskar jag er, för det ska vi ha nu! Tänd ljus och var rädda om er i höstmörkret!


Men Åsa lilla... Det var ju precis det jag inte sa..

(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0