Äntligen!

Så var det helg igen. Veckorna går sjukt fort! Underbart med ett par dagar ledigt även om dom innebär en del pluggande, men mellan plugget kommer lite annat oxå.

Fredagsmyset idag bestod av en stunds insjunkenhet i symbolernas värld (på tåget då jag önskade att jag skulle åka ända till Gävle så jag skulle få läsa lite längre..sjukt). Senare ett par timmar hos farmor och farfar, och därefter ett par timmar i Skärpan där jag frös tårna av mig och tittade på Emils match som var grym! 2-0! Å jag träffade Ebbis, det var ju inte fyskam det inte! :) Jag menar, det är ju inte alla som står på tågperronger och i ishallar och sjunger stämsång?

Nu har jag landat djupt i soffan och hela veckan kommer ikapp mig. I morrn ska jag försöka vara lite nyttig och plugga till prov och greja. En Snatra-visit och ett Emil-besök står också på agendan.

Vågor av fredagströtthet har sköljt över mig titt som tätt idag. På matten tex. Och nu i soffan. Abbe är less på mitt rastlösa, trötta jag.

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0