Soffpotatis

Ja, en soffpotatis är precis vad jag har lyckats bli på 3 dagar.! Och vill fort som attan sluta upp med det! Men inte är det lätt, när såren pulserar av att cykla luuuugnt 400 m till affären eller gå 300 m till busshållplatsen...

Det är svårt när man har för mycket energi för att göra nada (och dessutom är alldeles för energisk och social av sig för att inte stå ut med att knappt träffa en människa på flera dagar), men samtidigt varken får eller orkar göra nånting. Inte riktigt något för mig...

Men ja ä int bitter ja int! :)

Nu låter jag sådär grinig helt i onödan! Det finns ju faktiskt lite positivt också med den här skiten. :) Böckerna som jag aldrig hinner läsa - men gärna vill läsa - hinns ju med att läsas, och med det kan jag faktiskt unna mig själv att koppla av lite efter de hektiska veckor som varit. Kan hända att det är nyttigt... ;)

För tillfället sitter jag hemma hos faster och farbror och lyssnar på spikandet och sågandet här nedanför där det jobbas för fullt. Nu är det dags att sjunka ner i boken igen, jag har hållt mig ifrån den alldeles för länge :)
 
Läses just nu: Lycksökare av Lesley Lokko

Ikväll blir det födelsedagskalas i Ö.vad! Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0