Plåster, sjukhus och annat...

Jag är precis hemkommen från plåsterutbildningen som klubben ikväll anordnade. En liten skara samlades vi och fick lära oss massor av bra grejer att tänka på! Det är mycket värt att veta hur ett skärsår i armen, djupa skrubbsår, osv, ska hanteras på riktigt vis!

I måndags ringde dom från käkkirurgen hit och sade att min tid på fredag var inställd! För ANDRA gången! Efter lite dividerande insåg vi att "ja ja.. vi får väl vänta två månader till då..", men fem minuter senare meddelades vi att det fanns en återbudstid på onsdag. Den tog vi såklart, så i morgon väntar operation för mig på käkkirurgen. Fyra tänder ska bort lite här och var. Huvaligen!

Nu väntar några dagar sängläge med Alvedon som bästa kompis. Säkert blir det inte så lätt att prata heller. Känns ju inte som någon hit, men det har väl ett gott syfte... ;)

Nu blir det sova! Jag är sjukt trött och tom efter gårdagen. Men en lyckokänsla har infunnit sig hela dagen :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

tänker på dig idag håller alla tummar, att det går bra. kram

2009-05-06 @ 07:53:45
Postat av: Matilda

Tack Matilda! Jag är hemma igen nu och allt har gått som det ska :) Kram

2009-05-06 @ 16:22:56
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0