Magen står i fyra hörn

Ja, åtminstone känns det så. Har precis avnjutit lördagsmiddagen, egenhändigt komponerad. Kyckling m en sås av flödeost, soltorkade tomater, matl.grädde, vin och kryddor. Till det ris och grönsaker! Mums!

Jag har bloggat så otroligt dåligt den här veckan, nästan ingenting har jag lyckats pränta ner. Veckan har som vanligt i huvudsak bestått av cykel och musik. Konstigt va? ;) Det har blivit ett par små-turer på cykeln, lite försiktigt efter i lördags.. I onsdags fick jag sällskap! Min helt ocyklige idrottslärare antog utmaningen jag gav honom, vilket fick följden att han hängde med mig ut och cyklade. Det blev en trevlig tur och härmed kan jag säga att jag har värvat en ny medlem till ACT ! :)

Efter cyklingen blev det en snabbvisit hemma och därefter vidare till Storvik där GP-lopp gick av stapeln. Dock var jag med som supporter och fotograf ;) Lite bilder därifrån finns här.



Igår var det stan som gällde. Ebba & jag fick nåt "shopping-flow" och hade en riktig kanondag!

Skolavslutning och sommarlov närmar sig... Blandade känslor inför det måste jag erkänna. Ett kapitel i livet ska avslutas, och ett nytt påbörjas. Men med sommarlov kommer arbete! De första två veckorna av lovet kommer inte bli några slapp-veckor. Då är det sommarkurs i Uppsala som gäller, och en himla massa annat spelande och sjungande på olika håll! De e bara å komma å lyssna.. :) Igår påtade och planerade vi inför Musik i sommarkväll. Då kör vi, MTM! :)

11 juni kl 18.00 - Skolavslutning
18 juni kl 20.00 - Midsommarkonsert m kören
21 juni kl 11.00 - Friluftsgudstjänst
21 juni kl 19.00(?) - Musik i sommarkväll
27 juni kl 19.00(?) - Konsert i Kungsgrund

Många projekt på G, men det är kul när det händer! ;) Det är väl ungefär jag i ett nötskal :)

Ha en trevlig lördagkväll, själv ska jag sova en låång natt som uppladdning för Våla-trampen i morrn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det du och pappa som cyklar.

2009-05-23 @ 21:07:15
Postat av: Matilda

Sv: Pappa kör den långa rundan, och jag kör förmodligen mellanrundan :)

2009-05-23 @ 23:33:44
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0