Glad-onsdag? :)

Haha.! Min onsdag har inte varit som andra onsdagar. Den dagen som för mig brukar vara bottendag har idag varit toppendag :) Nu är det inte precis så att det hänt massor av extraordinärt roliga saker idag, utan det har varit en glad-dag helt enkelt!

Skoldagen var en kort sådan och det kändes mycket skönt att få slå sig ner på bussen redan kl två, kanon! Nu var det ju så att jag fått i mig lite extra energi denna lunch, än vad jag fått mån o tis. Jag fick ju nämligen efterrätt... Små barn utan tänder skulle visst ha barnmat var det ju någon som sade, och halade upp en burk puré ur fickan ;) Ett litet spratt, men mig gjorde det inget för gott var det ;D



På eftermiddagen tillbringade jag 1,5 timme i kyrkan där jag ägnade orgeln massor av tid och övning! Det behövdes, men det är roligt när man äntligen känner att man börjar få till det. :) 
(nästa gång blir det INTE platta skor.. Klack - ja tack! :))

 
Så måste jag ju också avsluta med att Lövkvist var otrolig idag. Han var ju trea in i mål! Och förresten får han ju den vita tröjan iaf :) Kessiakoff imponerade, det är grymt häftigt med två svenskar i topp 10 en sådan här etapp.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Pure låter gott! NOT! Puss å kram!

2009-05-14 @ 09:14:53
Postat av: Pappa

Du har roliga lärare du hjärtat. :-)



Natti natti.



/Pappa

2009-05-14 @ 21:15:26
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0