Det BLÅSER...

Tänk att det ALLTID blåser på Nordupplandsslätten... Och jag ska ut och cykla. Smart? Not. Men ganska trivsamt att få röra på sig lite! OCH för att kunna äta tårta hos faster i kväll med lite bättre samvete :)

Äntligen ska jag få ägna mig åt en sport som är riktigt trevlig..! Övriga delar av dagen har nämligen bestått av fotboll. Inte min favorit kanske. Det finns starka argument för det. 22 hårbenta, vuxna karlar iförda för stora shorts, springer runt på en gräsmatta och jagar en boll. Moget. ;-)

Om det är någon fotbollsnörd som läser detta, så vill jag bara för ert eget bästa påpeka att ni inte ska ta åt er alltför mycket.. ;)

Nej, nu ska jag fylla på magen lite och dra på mig trikåerna.

Kommentarer
Postat av: felicia

haha ! beskrivningen av sporten fotboll måste ha varit det mest klockrena jag har hört eller läst på länge ! x) där lyckades du verkligen, min vän ! <3

2009-05-26 @ 19:19:22
Postat av: felicia

apropå ingenting så tycker jag att du borde

kolla på fliiiisaan.blogg.se, eftersom att jag

faktiskt har läst din ? (a) (se det inte som ett tvång, och hör skämt-tonen i min röst klinga ;))

2009-05-26 @ 20:01:10
URL: http://fliiiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0