Tjejmys!

Efter en uschlig fredag i skolan fick det bli tjejmys i Karlssons hus! "Mina tjejer" kom över på kvällen och vi tre hade en lugn och skön kväll med matlagning, TV, massor av prat och framför allt skratt! Förmiddagen idag blev lugn med långfrukost a´la Karlsson. Äggröra, croissanter, rostat bröd och te.. :)

På träningsfronten måste jag erkänna mig slö denna vecka.. I morrn är det dock dags för spinning. 18.30 drar jag, tillsammans med Linda, igång ett hejdundrande Criterium! :)

I övrigt kommer jag få sitta med näsan i skolböcker hela dagen imorrn. Prov väntar i veckan..

Jag måste avsluta med att säga att jag tycker det var underbart att Magnus Samuelsson vann Let´s Dance! Helt otrolig :)

Ha en fortsatt trevlig helg..

Kram på er! :*


Bild från Undersvik :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt det ser ut! Hoppas ni hade skoj! Pöss

2009-03-31 @ 20:02:38
Postat av: Åsa

..mitt namn försvann men det var jag som skrev förra...

2009-03-31 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0